Categorii Produse
Cos de cumparaturi

Plata si Livrare

Livrarea produselor

    Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile comandate ( daca acestea sunt disponibile in stocul propriu sau al furnizorilor sai ) in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator  ;

      Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare ( acolo unde acest lucru nu este posibil, se va transmite electronic acest document, dupa acordul si furnizarea in prealabil a adresei electronice de contact beneficiar )

        Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor  doar  pe teritoriul Romaniei, si doar in conditii speciale de tarifare si plata, in afara tarii, strict pe teritoriul UE !


      Conditiile generale de livrare , referitoare la timp de livrare /  costurile de transport, aria de livrare sau  alte detalii logistice specifice privind expedierea si receptia marfii  sunt urmatoarele :


    Timp de livrare:   12-72 *,  exclusiv   zilele de Sambata si Duminica, si sarbatorile legale  !

    Cost fix de livrare : 38 RON*, TVA inclus ,  valabil   pentru localitatile  aflate la cel mult  3km distanta fata de cel mai apropiat punct  de livrare  FAN CURIER  , pentru coletele care cantaresc  max. 2,00 kg net . 

    Se include aici plata  transportului , timbrului verde  si a  taxei de  rambursare numerar ( incasare ramburs , la livrare, EXCLUSIV curier, cont colector ). Chitanta de incasare  sau bonul care certifica incasarea  rambursului  numerar sau a platii prin intermediul cardului bancar, dupa caz, de catre curier este predata cumparatorului la momentul predarii /inmanarii coletului !


    Pentru  coletele a caror greutate depaseste pragul de 2 kg  net, sau pentru locatiile aflate la mai mult de 3km distanta fata de cel mai apropiat punct FAN CURIER , transportul   SE VA TAXA SUPLIMENTAR , iar in acest caz Cumparatorul   va plati 7 RON /  TVA  inclus / kg, pentru fiecare kg care depaseste aceasta limita.( exemplu: pentru un colet de 15kg net se vor achita suplimentar 7 x 13 =91  RON, TVA inclus ).Aceste costuri vor fi comunicate cumparatorului STRICT inainte de expedierea coletului, pentru ca acesta sa fie corect  informat despre cuantumul total al sumei care va trebui achitata catre curier !


 

    Plata transportului pentru comenzile cu greutate  pana in 2 kg net, ( livrari in interiorul ariei de acoperire practicata de  curierul  FAN CURIER) este suportata de  anablue.ro, inclusiv in limita a 3 km distanta fata de cel mai apropiat centru logistic de livrare  FAN CURIER  


( DE EXEMPLU, PENTRU O DISTANTA DE CCA 40 KM  IN AFARA ARIEI DE ACOPERIRE FAN CURIER ,  SE VOR PLATI  SUPLIMENTAR  PENTRU TRANSPORT    70 RON, TVA INCLUS , adica un total de plata de 105 RON, TVA inclus)


MODALITĂŢI DE PLATA


În cazul comenzilor online, se pot alege următoarele modalități de plată:

– Ramburs (plată în numerar la curier in momentul recepţionării coletului)* - in limita a  4999  lei pentru persoanele juridice sau fizice. In cazul in care valoarea comenzii depaseste aceasta suma, se poate selecta  EXCLUSIV  plata prin Ordin de plata !

– Ordin de plata (transfer bancar). Factura proforma se generează şi se trimite prin email în momentul în care produsele comandate sunt disponibile in stoc ! Dacă comanda conţine un produs care este disponibil intr-un depozit secundar sau care poate fi achiziţionat  „La comandă”, factura proformă se generează şi se trimite prin email doar în momentul în care respectivul produs  va ajunge  EFECTIV  în depozitul nostru , iar comanda lansata poate fi onorată .


     În cazul in care se optează pentru această modalitate de plată, coletul va fi predat firmei de curierat DOAR după primirea documentului bancar aferent viramentului bancar si  /sau confirmarea  efectiva  a  platii in cuantumul specificat   !

 


ATENTIE LA RECEPTIA PRODUSELOR !  

În cazul în care observaţi deteriorări în exterior, vă rugăm respectuos să refuzaţi coletul  ! 


FOARTE IMPORTANT !!!

   Putem accepta reclamaţii privind conţinutul coletului  doar în cazul în care  constatarea unor lipsuri sau a unor avarii se înregistrează  în  documentul / NOTA DE CONSTATARE  legate de livrare, intocmite  STRICT  în prezenţa curierului !


      Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier   , in prezenta curierului si sa cereti daca situatia o impune  INTOCMIREA UNUI PROCES VERBAL DE CONSTATARE A DAUNELOR  IN SITUATIA IN CARE COLETELE SUNT NECONFORME  /DEFORMATE, DETERIORATE ,DISTRUSE , PREZINTA URME DE LICHIDE , DACA SUNT PERFORATE  SAU DACA PREZINTA  ALTE NECONFORMITATI  FIZICE, SAU DE ORICE ALTA NATURA  ( urme de lichide, arsuri, lovituri, s.a.m.d. )  !


    ATENTIE  ! Orice reclamatie ulterioara NU va fi luata in considerare, deoarece receptia efectuata in absenta intocmirii unui astfel de document doveditor , reprezinta ACCEPTAREA  si CONFIRMAREA  receptiei marfii in conditii OPTIME DE  INTEGRITATE / CONFORMITATE  CORESPUNZATOARE a produselor comandate !


 MENTIUNI SPECIALE :

Marfa de dimensiuni mari , atrage adaugarea unor costuri suplimentare de transport. 


        Astfel, costul de transport  este de  150  RON net/buc.)   Sunt considerate marfuri cu dimensiuni mari, produsele la care una din laturi ( lungime sau latime, adancime) depaseste  dimensiunea  de 80 cm,  sau a caror greutate depaseste masa neta de 20 kg (pentru greutati care depasesc acest prag trebuie realizata cotatie de transport !


POLITICA DE RETUR


Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G.34/2014 si O.U.G - 9/2016 din 27 ianuarie 2016


-NU SE ACCEPTA RETUR IN CAZUL PERSOANELOR JURIDICE ! 


-Cumparatorul va suporta toate costurile direct legate de returnarea produselor !


  • -Potrivit legislatiei in vigoare, clientul, isi poate exercita dreptul de retragere din contractul incheiat la distanta in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la intrarea in posesie a Produselor, fara a preciza motivele, dar in anumite conditii comerciale, detaliate si prezentate explicit mai jos;


  • -Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati  cu privire la decizia de retragere din contract,  prin modalitatile : telefonic , sau electronic, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail, la una din adresele de e-mail :  contact@anablue.ro , info@anablue.ro


-Returul produsului se poate face  expediind produsele prin intermediul FAN CURIER  la adresa logistica :


 --SC ANABLUE  COMPUTERS  SRL--


 --Loc. SECUIENI, JUD.BACAU, STR.Liliacului, NR.3, 607560


 --Tel. 0744.912365, 0742.918233




IMPORTANT !


Costul direct al expedierii produselor :


Solicitantul procesului de retur va  suporta costul direct al returnarii produselor ( prin FAN CURIER , cu mentiunea de a ambala corespunzator produsele in vederea evitarii deteriorarii pe parcursul transportului ) , iar conditiile de efectuare a procesului  de retur marfa sunt  urmatoarele :


 


  • -Vom returna suma achitata pentru Produsul si/sau Serviciul achizitionat, inclusiv cele de transport achitate la cumpararea produsului, (DOAR DACA COSTUL RETUR-ului  A FOST SUPORTAT DE CATRE NOI ),fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, DAR NU MAI TARZIU de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data primirii produselor in depozitul logistic .In cazul in care taxa de transport retur a fost suportata de cumparator, vom rambursa in totalitate contravaloarea facturii initiale, emisa la momentul vanzarii, deci inclusiv taxa de transport.


  •  DACA RETURUL SE VA EFECTUA PRIN INTERMEDIUL UNEI COMENZI DE RIDICARE CURIER LANSATA DE CATRE ANABLUE.RO, SUMA RETURNATA PRIN VIRAMENT VA FI REPREZENTATA STRICT DE CONTRAVALOAREA PRODUSULUI DIN MOMENTUL LANSARII COMENZII INITIALE, EXCLUSIV VALOAREA TRANSPORTULUI   din momentul lansarii comenzii , asa cum apare  specificat in factura de achizitie prdus  !


-In cazul produselor a caror plata s-a efectuat prin virament bancar, rambursarea pretului platit pentru produsul propriu-zis, cu exceptia taxelor de manipulare aferente, se va efectua tot prin VIRAMENT BANCAR 


  • -Ne rezervam dreptul de a diminua sumele rambursate clientului cu valoarea care rezulta din manipularea Produselor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionalitatii produselor, cum ar fi in cazul returnarii produselor incomplete, ambalaj deteriorat sau cu urme de utilizare/ deteriorare a caracteristicilor estetice .



Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract urmatoarele:


  •  -Contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre anablue.ro sau Furnizorilor sai
  • -Furnizarea de produse configurate/ comandate la furnizor/producator  dupa specificatiile prezentate de client sau personalizate in mod clar
  • -Produsele consumabile gen cartuse /rezerve /tonere imprimanta , rezerve articole curatenie sau Furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catre client;
  • Contractele in cazul carora clientul a solicitat în mod special anablue.ro  sau furnizorilor sai sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de mentenanta hardware, software sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, anablue.ro  sau furnizorii sai presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de catre client sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de întretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;
  • Furnizarea de inregistrări audio/ video sigilate , software educational sau de divertisment, sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a început cu acordul prealabil expres al clientului si dupa ce acesta a confirmat că a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.
  • Furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere, si /sau furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
  • Furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente, neputand fi considerate ulterior ca si produse de sine statatoare;

 


Conditii generale care se aplica tuturor produselor:



  •  Poti returna produsele in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier. Asadar, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii/ ridicarii (din showroom) produsului.
  • Poti returna orice produs pe care il primesti , in termen de 14 de zile de la data livrarii.
  • Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. 


ATENTIE :


     -Produsele de curatenie nu pot fi returnate dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.


 


   Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; 


     De asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.


 


·     Trebuie sa returnezi produsele insotite de certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor/comerciant, si toate documentele insotitoare cu care ti-au fost livrate.


 


·        Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.


 


·       Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.


 


·        Ca returul tau sa fie procesat mai rapid, ideal este ca produsul sa fie returnat in ambalajul original, insotit de etichetele cu care l-ai primit.


 


Verifica mai jos care sunt conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca produsul tau !


 


      Computere: laptopuri, notebook-uri, desktopuri PC, monitoare



-    Inainte sa returnezi unul dintre aceste produse asigura-te ca nu este protejat de parole setate de catre tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat sa putem readuce produsul la starea initiala din punct de vedere software

-    Nu poti returna niciunul dintre aceste produse daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care ti le-am livrat.


 


       Telefoane mobile/  tablete si accesorii



-    Inainte sa returnezi unul dintre aceste produse asigura-te ca nu este protejat de parole setate de catre tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat sa putem readuce produsul la starea initiala din punct de vedere software

-    Nu poti returna niciunul dintre aceste produse daca au licente OEM activate sau de pe care ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care ti le-am livrat

-    Poti returna foliile pentru tablete si telefoane mobile doar daca nu le-ai folosit.


 


    Imprimante, scanere, consumabile



-    Nu poti returna imprimantele si multifunctionalele ale caror consumabile le-ai desigilat

-    Poti returna consumabilele de tipul acumulatori, cartuse pentru imprimanta, accesorii de birotica si papetarie, doar daca sunt sigilate.


 


   Electrocasnice de mici dimensiuni pentru bucatarie, espressoare de cafea ,fiare de calcat si alte aparate mici



-    Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate. Daca le-ai desigilat ,le poti returna doar daca nu le-ai folosit.


 


   Televizoare, home cinema & audio, echipamente audio -video HI-FI& profesionale, videoproiectoare si accesorii



-    Poti returna aceste produse conform informatiilor din sectiunea "Conditii generale care se aplica tuturor produselor”, de mai sus.


 


   Aparate foto, camere video & sport si accesorii, telescoape si optica



-    Inainte sa returnezi aparatele foto si camerele video asigura-te ca ai sters eventualele fotografii si inregistrari, astel incat sa putem readuce produsul la starea initiala

-    Poti returna orice produs pe care il primesti cu defect de fabricatie, in termen de 14 de zile de la data livrarii.


 


     eBook readere si accesorii



-    Inainte sa returnezi unul dintre aceste produse asigura-te ca nu este protejat de parole setate de catre tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat sa putem readuce produsul la starea initiala din punct de vedere software

-    Nu poti returna niciunul dintre aceste produse daca au licente OEM activate sau de pe care ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care ti le-am livrat

-    Poti returna foliile pentru eBook readere doar daca nu le-ai folosit.


 


     Playere, casti, boxe



-    Nu putem accepta ca retur playerele care nu sunt insotite de toate accesoriile, castile si boxele care prezita urme evidente de uzura/utilizare/exploatare, neconformitati estetice si/sau functionale rezultate in urma utilizarii neglijente si /sau necorespunzatoare normelor de utilizare prevazute  de catre producatorul bunului respectiv.


 


    Telefoane fixe si sisteme de teleconferinta



-    Inainte sa returnezi unul dintre aceste produse asigura-te ca nu este protejat de parole setate de catre tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat sa putem readuce produsul la starea initiala din punct de vedere software

-    Nu poti returna niciunul dintre aceste produse daca ai dezinstalat de pe ele sistemele de operare sau alte programe cu care ti le-am livrat.


 


      Console



-    Inainte sa returnezi o consola asigura-te ca nu este protejat de coduri de securitate sau parole setate de catre tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat sa putem readuce produsul la starea initiala din punct de vedere software.


 


      Licente software, jocuri PC si jocuri pentru console-ATENTIE !!!





-  Poti returna Jocurile PC sau pentru CONSOLE  doar daca sunt sigilate !!!


- NU SE POT RETURNA  licentele software care ti-au fost livrate pe cale electronica, si nici licentele software,indiferent de tipul lor: licenta sistem operare ( OEM/ OEI/ RETAIL/ GGK LEGALIZATION KIT/ FPP/ VUP/SBS/ REFURBISHER s.a.m.d) monouser sau multiuser, stocate pe suport DVD sau USB , daca acestea au fost desigilate , sau daca acestea au fost aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si a efectuarii platii in avans !


  De asemenea NU SE POT RETURNA licentele care reprezinta programe de tip antivirus, sofware educational  sau de divertisment,aplicatii de  editare /dezvoltare, instrumente utilitare, limbaj programare, s.a.m.d, daca acestea au fost desigilate sau daca acestea au fost aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si a efectuarii platii in avans !


 


 


     Muzica si filme

-    Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate.


 


     Birotica si papetarie

-    Poti returna orice produs din aceasta categorie, daca acesta este sigilat.


 


     Sport si activitati in aer liber



-  Poti returna orice produs din aceasta categorie daca nu l-ai folosit, insotit de eticheta originala, nedeteriorata si celelalte elemente de identificare atasate.


 


      Produse pentru iluminat si electrice



 -Poti returna in showroom-urile anablue.ro  doar becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele.


 -Restul de produse din aceasta categorie le poti returna doar completand formularul de retur

-Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate.


 


     Sisteme de navigatie GPS



-    Inainte sa returnezi unul dintre aceste produse asigura-te ca nu este protejat de parole setate de catre tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat sa putem readuce produsul la starea initiala din punct de vedere software

-    Nu poti returna niciunul dintre aceste produse daca au licente OEM activate sau de pe care ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care ti le-am livrat.


 


     Retelistica si produse de supraveghere



-    Poti returna aceste produse conform informatiilor din sectiunea "Conditii generale care se aplica tuturor produselor”, de mai sus.


 


     Componente PC si periferice PC



-    Poti returna aceste produse conform informatiilor din sectiunea "Conditii generale care se aplica tuturor produselor”, de mai sus.


 


     Servere si componente server



-    Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate.


 


    Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie





-    Produsele din aceasta categorie, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.


 


 


    Produse resigilate, indiferent de categorie


 


-    Fiecare produs din aceasta categorie se returneaza conform conditiilor de retur specifice categoriei din care face parte.


 


    Produse cumparate cu vouchere / carduri cadou





-    Fiecare produs din aceasta categorie se returneaza conform conditiilor de retur specifice categoriei din care face parte


 



- Daca produsul a fost achitat integral cu voucher, fara sa mai fi fost nevoie de plata unei diferente de bani, iti reactivam voucherul si il poti refolosi.


-Daca termenul de utilizare a voucherului a expirat, nu il vei mai putea folosi.

-Daca produsul a fost achitat partial cu voucher, iti reactivam voucherul si iti restituim suma pe care ai achitat-o. Daca termenul de utilizare a voucherului a expirat, nu il vei mai putea folosi.


 


   Carduri cadou



-    Cardurile cadou nu pot fi returnate.




       You may return any new computer purchased from anablue.ro that is "dead on arrival," arrives in damaged condition, or is still in unopened boxes, for a full refund within 14 days of purchase. 


       Anablue.ro reserves the right to test "dead on arrival" returns and impose a customer fee equal to 15 percent of the product sales price if the customer misrepresents the condition of the product. Any returned computer that is damaged through customer misuse, is missing parts, or is in unsellable condition due to customer tampering will result in the customer being charged a higher restocking fee based on the condition of the product. 


     Furthermore we will not accept returns of any desktop or notebook computer more than 15 days after you receive the shipment.


     For other matters please  contact us by phone or by e-mail at our phone numbers/ e-mail address !



                                                            Multumim pentru intelegere !Echipa anablue.ro

www.price.ro - your shopping expert