Categorii Produse
Cos de cumparaturi

Garantie

          Beneficiarul are obligaţia să verifice atât concordanţa livrării mărfii atat din punct de vedere cantitativ cat si calitativ, in paralel cu cele înscrise în prezentul document, cât şi integritatea fizică a pieselor şi elementelor de control ( conformitate continut colet, integritate produs, etichete de produs, etc), si sa sesizeze orice neconformitate constatata in maxim 48 ore de la data achizitiei /receptionarii produselor. Orice sesizare ulterioară NU va mai putea fi luată în consideraţie.


DREPTURILE CONSUMATORULUI sunt in conformitate cu OG 21/1992,L449/2003, HG 1022/2002 ,LEGEA 296/2004 , OUG 174/2008 valabile la data vanzarii,modificat in conformitate cu LG 449/03.


Termenul de efectuare a garantiei este de maxim 15 zile lucratoare , termen ce va fi apreciat in functie de disponibilitatea reperului care face obiectul garantiei in cadrul ofertei furnizorului /producatorului / importatorului .


Departamentul tehnic va efectua operatiunile de testare a produselor in minim 2 zile lucratoare de la receptionarea acestora .Durata medie de utilizare a produselor este specificata in certificatul de garantie ce insoteste produsul livrat,concomitent cu perioada de garantie tehnica / comerciala .


In cazul in care , din cauza unor probleme de aprovizionare, nu se vor putea inlocui  echipamentele defecte ,iar durata de nefunctionare depaseste o perioada de gratie de 30 de zile , cumparatorul poate solicita contravaloarea acestora sau alte produse la paritatea  valorii acestora, iar in cazul in care produsul nu mai poate fi inlocuit cu unul identic, se va recurge la schimbarea acestuia cu unul  cat mai apropiat de cel defect, d.p.d.v al performantelor.


Noi, SC ANABLUE COMPUTERS SRL ,cu sediul social in Loc. Secuieni, Str.Liliacului nr.3 ,607560, Jud.Bacau, declaram pe propria raspundere ca produsele furnizate sunt conforme cu cerintele contractuale si reglementarile tehnice  si legale in vigoare la data livrarii acestora catre beneficiarul final. 


Noi , ANABLUE COMPUTERS SRL asiguram, garantam si declaram pe propria raspundere, conform prevederilor art.5 din H.G.1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea , securitatea muncii si protectia mediului, ca produsul/serviciul  la care se refera aceasta declaratie nu pune in pericol  viata, sanatatea , securitatea muncii, nu produce un impact  negativ asupra mediului si este in conformitate cu H.G.992/2005 privind limitarea utilizarii unor substante periculoase in echipamentele electrice  si electronice.Obiectul declaratiei  descris mai sus este in conformitate cu cerintele specificate de catre client si cu urmatoarele:DOCUMENTELE tehnice de la furnizor;SR  EN ISO /CEI  17050-1: 2005.   


CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI

Asigurarea garantiei se face la UNITATEA DE SERVICE / GARANTII /RMA aflata la urmatoarea adresa :-Depozit logistic -Loc.Secuieni, Str.Liliacului nr.3 ,607560, Jud.Bacau.

Pentru alte  informatii ne puteti contacta si electronic la urmatoarele adrese de e-mail: office@anablue.ro sau contact@anablue.ro


IMPORTANT !

 Transportul catre unitatea de service va fi suportat de catre CUMPARATOR, urmand ca ULTERIOR, costul returnarii  catre BENEFICIAR ( CUMPARATOR ) al produsului  servisat sau inlocuit, sa fie achitat de catre COMERCIANT ( VANZATOR ) , in acest caz, SC ANABLUE COMPUTERS SRL , RO16199890 !

In maxim 10 zile lucratoare de la receptia in service,furnizorul se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare. Nu fac obiectul  prezentei garanţii  produsele   neînsoţite de ambalajele şi de anexele (CD-uri, drivere pe suport magnetic, etc.) originale, cât si materialele consumabile /părţile de natură mecanică (cartuşe, riboane, capete de scriere, întrerupătoare, mouse, tastaturi, adaptoare socket, şuruburi, coolere, etc). De asemenea, nu se acordă garanţie pentru accesorii sau software nelicenţiat (piratat) care nu funcţionează corespunzător si programe instalate greşit , cat si pentru update-uri de BIOS sau de firmware.  


Vanzatorul nu este responsabil pentru eventualele  incompatibilitati hardware sau software cu alte produse     Eventualele probleme cauzate de disfunctii ale sistemului de operare sau aplicatiilor instalate pe calculator nu fac obiectul garantiei, iar remedierea acestora se face contra cost.O data la 6 luni de la achizitie, sistemul se va prezenta in unitatea de service pentru o curatare de praf, deoarece exista pericolul griparii ventilatoarelor, cooler-elor,  si implicit a defectarii procesorului sau a altor componente , fapt ce poate duce la pierderea garantiei ! 


Nu se acorda garantie HDD  /SSD-urilor  la care numarul blocurilor defecte –bad-uri-reprezinta mai putin de 0,1 % din capacitatea acestuia, imprimantelor in care s-au folosit consumabile non-OEM sau unitatilor optice care prezinta defecte mecanice datorate spargerii in interiorul acestora a mediilor de stocare iar monitoarele LCD TFT vor fi inlocuite daca au mai mult de 5 pixeli morti-inactivi oriunde pe acran, sau 2 pixeli morti la o distanta mai mica de 5 mm.Acumulatorii  de laptop beneficiaza de  6 luni garantie, exceptia fiind eeePC ASUS cu 12 luni


Se pierde dreptul la garanţie în cazul intervenţiilor efectuate de persoane neautorizate, spargerilor, deteriorarilor  termice, mecanice si plastice datorate incendiilor,inundatiilor,accidentelor sau neglijentei in utilizare, sau daca produsul nu a fost utilizat in conformitate cu instructiunile de utilizare prevazute de producator.


Se pierde garanţia în cazul utilizării de consumabile recondiţionate ,sau compatibile neagreate de producatori, forţarea performanţei care duce la arderea cipurilor, overclocking-ului asociat procesoarelor si memoriilor,placilor grafice, forţarea sau violarea componentelor electronice sau mecanice, defecţiuni datorate viruşilor distrugatori,agenti tip spyware, malware,worms,cal troian,retea botnet, s.a.m.d.., montarea componentelor de către persoane neautorizate de catre furnizor /importator  , ruperea sigiliilor sau pierderea etichetelor de garanţie, pierderea manualelor de utilizare a componentelor sau a accesoriilor care insotesc produsul comercializat, cat si in cazul defecţiunilor datorate folosirii necorespunzatoare si bransarii acestora la surse de curent nestabilizat/ neregularizat, sau fara impamantare la priza /retea (şoc electric,descarcarilor electrice,varfuri/ variatii de tensiune in reteaua de alimentare, scurt circuit, temperatura ambientală aflată în afara plajei 5-35 grade C, mediu umed/praf),sau cuplarea oricarui periferic la calculator in timp ce echipamentele sunt in functiune.


Atentie :temperaturile foarte ridicate sau foarte scazute (+40 gr.sau –10 gr.C) pot scurta in mod semnificativ durata medie de viata a produselor.


      Important : IN CAZUL SOLICITARII NEJUSTIFICATE DE ACORDARE A GARANTIEI, CUMPARATORULUI I SE VA SOLICITA CONTRAVALOAREA  MANOPEREI DE INVESTIGARE IN VALOARE DE 10 EURO /ORA LA CURSUL ZILEI.(taxare minima o ora, tva inclus), LA CARE SE VOR ADAUGA COSTURILE DE TRANSPORT IMPLICATE.


     De asemenea se pierde garanţia în cazul modificării aspectului fizic (zgârâieturi, rupturi,sparturi,conectori sparti,pini rupti,trasee taiate,coolere indepartate,pastile siliciu ciobite,componente electronice integrate de putere mica explodate , display-uri sparte sau cu urme de lovituri,memorii montate gresit,contacte fortate,trasee exfoliate,urme de contact cu lichid sau alte substante , urme de oxidare datorita folosirii in locuri cu abur sau umiditate excesiva,praf in exces,condensatori rupti,chip-uri desfacute,chip-uri impuscate,PCB-uri deteriorate,cablaje topite sau deteriorate mecanic,etc etc) al unei componente sau al unui element de control sau evidenţă (eticheta de siguranţă, sigilii, etc.), cât şi în cazul nesemnalării în cel mai scurt timp a funcţionării anormale a echipamentelor achiziţionate. In  cazurile de mai sus,reparatiile permise de producator si posibile se vor efectua contra cost.


Atentie : Uzura mecanica ,normala, a produselor, nu face obiectul garantiei.


Garantia nu acopera integritatea datelor stocate pe orice tip de suport.


    Furnizorul sau producatorul nu pot fi facuti vreodata raspunzatori pentru pierderea informatiilor sau datelor precum si pentru orice alte prejudicii invocate drept consecinta a acestor pierderi , singura sa obligatie fiind de a repara sau de a inlocui echipamentele/ componentele defecte (sau parti ale acestora-acolo unde este cazul ).


     Modificarile de configurare si utilizarea incorecta a programelor software , precum si utilizarea softului nelicentiat , exonereaza vanzatorul de orice raspundere.Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei.


    Cu exceptia operatiunilor de instalare si utilizare, utilizatorul nu trebuie sa efectueze nici un fel de operatiune de interventie-depanare sau modificare asupra produsului.In caz contrar, deoarece aceasta atrage dupa sine pierderea garantiei si anularea  obligatiilor furnizorului.


    Dacă în timpul perioadei de garanţie intervine un defect , se va prezenta , odată cu factura fiscala sau bonul fiscal  şi certificatul  de garanţie aferent (conditii de receptie si acceptare a garantiei :produsul aflat in perfecta stare fizica,insotit de documentatia tehnica si accesoriile cu care a fost livrat,in totalitatea lor,precum si o DESCRIERE DETALIATA a defectului reclamat.)


Termenul de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul s-a aflat in unitatea de  service.

Orice altă condiţie de garanţie va face obiectul unei înţelegeri scrise.


    NOTA :RECOMANDAM CA PRODUSELE DEFECTE SA FIE INSOTITE  DE AMBALAJUL ORIGINAL, sau, daca acesta a fost livrat bulk, sa fie cat mai bine ambalat, pentru a fi cat mai bine protejat in timpul transportului !  

www.price.ro - your shopping expert